Užsakymas

Per kiek laiko gausiu siuntinį?

Jei Jūsų užsakymo apmokėjimą mes gausime darbo dienomis iki 14:00 val., siuntą suformuosime ir išsiųsime dar tą pačią dieną. Jei pasirinksite kurjerio paslaugas, siuntą gausite kitą darbo dieną (pirmadienį – penktadienį). Jei pasirinksite pristatymo būdą paštu, tuomet per 1-3 darbo dienas gausite pranešimą į savo pašto dėžutę apie atkeliavusią siuntą.

Ar užsakymai priimami tik per Naktiniai.lt internetinę parduotuvę?

Taip. Prekiaujame tik internetu.

Kaip sužinosiu, kad gavote mano užsakymą?

Atlikę užsakymą Jūs gausite patvirtinantį laišką su užsakymo numeriu. Taipogi, atlikus apmokėjimą Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas su patvirtinimu, jog gavome apmokėjimą.

Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Jei užsakymas yra priimtas ir patvirtintas, Jūs, prisijungę prie savo paskyros, jau nebegalite keisti užsakymo turinio. Jei apsisprendėte pakeisti savo užsakymo turinį iki užsakymo priėmimo bei patvirtinimo, prašome apie tai mums nedelsiant pranešti elektroniniu paštu.

Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Jei užsakymas jau išsiųstas – nebegalite atšaukti savo užsakymo. Jei vis dėl to apsisprendėte atsisakyti savo užsakymo – palaukite, kol siuntinys Jus pasieks. Tuomet galėsite grąžinti užsisakytas prekes, atsižvelgiant į visus grąžinimo reikalavimus.

Gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau / Gavau brokuotą prekę. Ką daryti?

Jei atsitiktų taip, jog per klaidą Jums buvo išsiųsta ne ta prekė, kurią užsisakėte, arba ji yra brokuota, kuo skubiau susisiekite su mumis informuojant apie iškilusią problemą. Taipogi, neužsisakytą arba brokuotą prekę prašome nedelsiant mums grąžinti. Siuntimo išlaidos Jums bus apmokėtos.

Pristatymas

Į kokias šalis siunčiate prekes?

Prekes, įsigytas el. parduotuvėje Naktiniai.lt, pristatome tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Siuntimo mokestis priklauso nuo šalies, kur pageidaujate gauti prekes, siuntimo būdo bei prekių svorio. Daugiau apie siuntimo kainas skaitykite skyriuje Pristatymas.

Per kiek laiko bus pristatytas užsakymas?

Pristatymo laikas yra skirtingas ir priklauso nuo pristatymo adreso, kur pageidaujate gauti prekes. Taipogi, pristatymo laikas priklauso nuo siuntos aptarnavimo centro. Daugiau apie tai skaitykite skyriuje Pristatymas.

Ar galite siuntą pristatyti kitu adresu, nei mokėtojo adresas?

Taip, prekes pristatome į bet kurią Jūsų pasirinktą vietą. Pildant užsakymo informaciją prašome nurodyti pageidaujamą pristatymo vietą.

Ką daryti, jei esu išvykęs, kai siuntinys bus pristatomas?

Jei esatę išvykę tuo metu, kai yra pristatomas siuntinys, kurjeris jį gali palikti bet kuriam šeimos nariui arba asmeniui, kuris tuo metu yra pristatymo adrese. Kurjeris taip pat gali palikti pranešimą apie bandymą Jums pristatyti siuntą. Pranešime bus nurodyta tolimesnė informacija kaip ir kur atsiimti prekes.

Ar atsiimant prekes reikalingas parašas ir asmens tapatybės dokumentas?

Taip, atsiimant siuntą Jūs privalote su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei pasirašyti, jog siuntą atsiėmėte.

Ar per Kalėdas turite pratęstą grąžinimo politiką?

Taip, visos prekės, kurios yra užsakomos Gruodžio 1 – 23 dienomis, gali būti grąžinamos iki kitų metų Sausio 10 dienos. Prekės, užsakomos nuo Gruodžio 24 dienos, yra grąžinamos pagal įprastą grąžinimo tvarką.

Ką daryti, jei siuntinys neatvyksta laiku?

Jei negaunate siuntos nurodytu pristatymo laikotarpiu, prašome dar kartą patikrinkite siuntos buvimo vietą bei susisiekti su siuntų tarnyba, kuri Jums pristato prekes. Jei negavote išsamesnės informacijos apie siuntos būklę, susisiekite su mumis.

Grąžinimas

Per kiek laiko reikia grąžinti prekes?

Prekes reikia grąžinti per 14 darbo dienų nuo jos gavimo datos. Išsamesnę informaciją rasite skiltyje Grąžinimas.

Kiek man kainuos grąžinti prekę?

Grąžinimo mokestis priklauso nuo to, kokį siuntimo būdą pasirinksite. Rekomenduojame prekes siųsti registruotu paštu.

Kaip grąžinti prekę?

Visgi, jei internetu pirkta prekė Jums netiko, tuomet nedelsiant informuokite mus apie tai.

Per kiek laiko grąžinami pinigai už grąžinamas prekes?

Gavus grąžinamą prekę, apžiūrėjus jos būklę bei įsitikinus, jog nepažeistos grąžinimo taisyklės, Jums pinigai bus grąžinami per 2 – 3 darbo dienas.

Kaip galiu sužinoti savo grąžinamos siuntos būklę?

Išsiuntę grąžinimas prekes, Jūs gausite siuntos registracijos kodą (jeigu siunta registruota), kurio pagalba galite patikrinti siuntos buvimo vietą ir taip matyti, kada grąžinama prekė mus pasiekė.

Ar grąžinamos siuntimo išlaidos už grąžintą prekę?

Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Jos yra grąžinamos tik tuo atveju, jei gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, arba ji buvo brokuota.

Ar galimas keitimas netikusios prekės į kitą?

Taip, Jūs galite netikusią prekę pasikeisti į kitą prekę.  Jei keičiama prekė yra brangesnė už grąžinamą, Jūs privalėsite primokėti skirtumą, jei atvirkščiai – Jums bus grąžintas skirtumas. Daugiau informacijos rasite čia.

Apmokėjimas

Kaip galima sumokėti už užsakymą?

  • Elektroninius pavedimus ir mokėjimus grynais pinigais. Jie atliekami per šiuos bankus: SEB, Swedbank, Citadele, Danske Bankas, Nordea, DNB, Medicinos bankas, Šiaulių bankas.
  • Mokėjimus, einančius per internetines mokėjimų sistemas Paypal ir www.paysera.lt,
  • Atsiskaitymus MAXIMA parduotuvėse ir Rkiosk kioskuose.
  • Apmokėjimus užsienio kreditinėmis kortelėmis.

Kada vyksta apmokėjimas?

Už prekes apmokėti galite iš karto pasiekus paskutinį prekių užsakymo lapą. Pagal pasirinktą apmokėjimo metodą, Jūs būsite automatiškai nukreiptas į savo banko sistemą arba Jums bus atsiųstas išrašas. Pagal išraše pateiktus duomenis, Jūs galėsite atlikti pinigų pavedimą (jei pasirinkote apmokėti grynais pinigais banke ar atsiskaityti už prekes Maxima ar Rkiosk kasose).

Akcijos

Kaip galima panaudoti nuolaidos kodą?

Norėdami panaudoti nuolaidų kupono kodą, įdėkite prekes į krepšelį. Tai atlikę grįžkite į savo krepšelį. Esančioje apatinėje juostoje „Dovanų kuponas arba nuolaidos kodas“ įveskite nuolaidos kodą. Kodo numerį rasite ant Jūsų nuolaidų kupono. Po to spauskite mygtuką „Naudoti kuponą“. Jums automatiškai bus paskaičiuota 10% nuolaida.

Prekės

Ar turite dydžių lentelę?

Taip, standartinę dydžių lentelę rasite skyriuje Dydžių Lentelė.

Taipogi, daugelis prekių turi savo dydžių lentelę, kurią rasite prie prekės aprašymo.

 

Svetainės Pagalba

Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Prisijungimo puslapyje spauskite „Pamiršau slaptažodį“ ir Jūs būsite nukreipti į tolimesnį slaptažodžio atkūrimo procesą

Ką daryti, jei pakeičiau savo elektroninį paštą?

Jei pakeitėte savo elektroninį paštą, prisijunkite prie mūsų puslapio sistemos ir atlikti šiuos veiksmus: Mano paskyra > Profilio informacija > Suvesti naują elektroninį paštą > Spausti mygtuką „Išsaugoti“.

Ką daryti, jei patiriu problemų įvedant savo banko kortelės duomenis?

Pirmiausia pasitikrinkite, ar teisingai įvedėte visus kortelės duomenis. Tuomet, jei viskas tvarkoje, susisiekite su savo banku ir pasitikrinkite ar kortelė yra tinkama apsipirkimui elektroninėse parduotuvėse. Trečia, jei vis dėlto nepavyko atlikti mokėjimo, susiekite su mumis. Pateikite išsamią informaciją, kas Jums nutinka, kai bandote atlikti apmokėjimą. Iškilusią bėdą stengsimės išspręsti kiek įmanoma greičiau.

PRAŠOME NESIŲSTI MUMS KORTELĖS AR BANKO PRISIJUNGIMO DUOMENŲ.

Kaip atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos?

Norėdami daugiau nebegauti mūsų naujienlaiškio, nueikite į savo paskyroje esantį skyrelį „Naujienlaiškis“, kurį rasite kairėje pusėje, ir nuimkite varnelę nuo „Bendras Prenumeravimas“ ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.